Start - Aktualnosci

Autor: System Publikacja: 12.01.2016
Człowiek we współczesnej nauce – seminarium naukowe
Seminarium naukowe z cyklu „Człowiek we współczesnej nauce” odbędzie się w auli Kolegium Pedagogicznego Politechniki Śląskiej przy ul. Hutniczej 9A w Gliwicach 12 stycznia o godz. 16:00. Tym razem słowem-kluczem do spotkania będzie integracja. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych. Wstęp wolny.
Dzisiejsze seminarium z cyklu „Człowiek we współczesnej nauce” rozpocznie wykład dr. Pawła Wawrzały pt. „Człowiek i technologia – integracja?!”, który stanowić będzie próbę przybliżenia zagadnień związanych z relacją człowieka i maszyn oraz wirtualnych światów, które coraz bardziej wypełniają rzeczywistość.
Kolejny wykład wygłosi mgr Anna Wójcik. Wystąpienie zatytułowane „Integracja sensoryczna człowieka we współczesnym świecie” to refleksja fizjoterapeuty i pedagoga specjalnego nad rosnącymi trudnościami współczesnego człowieka, zwłaszcza dziecka związanymi z koniecznością integrowania coraz większej ilości informacji i bodźców.
Wystąpienie mgr. Jakuba Wolnego pt. „Integracja środowisk wychowawczych – piękna idea czy iluzja?” stanowić będzie natomiast głos w toczącej się dyskusji dotyczącej integracji środowisk wychowawczych zwłaszcza wobec zadań związanych z przyjętą w Europie ideą inkluzji.
Wykład dr Grażyny Badury pt. „Bycie w świecie jako moment jednoczący sensy subiektywne i obiektywne”, będący refleksją, czy może bardziej koncepcją o charakterze socjologicznym czy nawet filozoficznym, zwieńczy kolejne seminarium naukowe z cyklu „Człowiek we współczesnej nauce”.
Kolejny wykład wygłosi mgr Anna Wójcik. Wystąpienie zatytułowane „Integracja sensoryczna człowieka we współczesnym świecie” to refleksja fizjoterapeuty i pedagoga specjalnego nad rosnącymi trudnościami współczesnego człowieka, zwłaszcza dziecka związanymi z koniecznością integrowania coraz większej ilości informacji i bodźców.
Wystąpienie mgr. Jakuba Wolnego pt. „Integracja środowisk wychowawczych – piękna idea czy iluzja?” stanowić będzie natomiast głos w toczącej się dyskusji dotyczącej integracji środowisk wychowawczych zwłaszcza wobec zadań związanych z przyjętą w Europie ideą inkluzji.
Wykład dr Grażyny Badury pt. „Bycie w świecie jako moment jednoczący sensy subiektywne i obiektywne”, będący refleksją, czy może bardziej koncepcją o charakterze socjologicznym czy nawet filozoficznym, zwieńczy kolejne seminarium naukowe z cyklu „Człowiek we współczesnej nauce”.
Aktualności
Pokaż wszystkie

1
z
1
Więcej aktualności Mniej aktualności